Beställt barnvagn

 Det vart ett riktigt impulsköp idag. Eller ett riktigt jävla bra köp måste jag säga. När jag och Robin var på barnens hus och kollade på vagnar så fastnade vi för en speciell vagn. Men när jag kollade på nätet efteråt tyckte jag att det blev för dyrt när man skulle ha alla delar. Det vart 7000 nånting. Men idag när jag gick in på Jollyroom hade dom extrapris på just den vagnen idag! Den kostade bara 4000kr med sitt och liggvagn plus babyskydd. Jag vart super glad och beställde den direkt. Jag kan tycka att det är lite tidigt att köpa vagn nu men om man hittar vagnen man vill ha till ett jätte bra pris tycker jag man ska slå till.

Visst är den fin?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0