Jag älskar dig

Hur kan man känna så här för en liten bebis som bara ligger i ens mage? Jag älskar dig redan. När jag känner dig sparka blir jag helt varm inombords och får lyckorus. Tänk när du kommer ut till mig och din pappa. Jag kommer älska dig för resten av mitt liv och jag kommer göra allt för att göra dig lycklig. Om två dagar kommer vi få se dig för första gången, bara tanken gör mig så himla lycklig. Din pappa längtar också efter dig Han brukar prata med dig i magen och försöka känna dig sparka, men du lär nog sparka lite hårdare så att han också får känna dina mysiga små sparkar. Att vara gravid är nog den bästa känslan man kan ha. Det känns som att inget annat spelar någon roll. Det ända jag vill är att du, jag och din pappa ska få det bra tillsammans.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0