Livlig bebis

Jag och Robin var tvungen att fly till Sandviken innan vi skulle ha drunknat. Det var extremt mycket vatten så vi var tvungen att tejpa fast påsar på benen plus ha stövlar för att ta oss därifrån torra.

 

Nu har vattnet sjunkit rejält så imorgon åker jag hem igen. Men det hemska är att vi måste flytta igen för att vi måste riva upp alla golv som kommer bli ruttna. Drygt med tanke på att golven ett år gamla bara.

 

Nu är iallafall bebisen livligare än någonsin. Så fort jag ligger ner eller sitter ner en längre stund så sparkar bebisen. Det är så himla mysigt att få små buffar. Tyvärr har Robin inte känt något utanpå än men det borde hända inom några veckor iallafall.

 

Nu är det bara 4 dagar kvar till ultraljudet. Jag är så jäkla nervös för det men ändå så längtar jag så himla mycket tills vi får se vår älskade bebis för första gången.

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0