Lördag

Idag åkte min älskling hem. Men innan det åkte vi till barnens hus och tittade på vagnar. Vi testkörde några vagnar och nu har vi bestämt oss för att vi ska ha en vagn med 3 hjul. Dom är mycket lättare att svänga med. Känns mycket smidigare med en sån vagn.

 

Efter barnens hus åkte vi till valbo och åt thai-mat och kollade på bebiskläder. Det finns så mycket söta bebiskläder nu. Om 13 dagar ska vi köpa de första kläderna. Jag kommer inte kunna hejda mig själv. Kommer nog köpa allt. Såklart så längtar jag mest av allt till ultraljudet men att köpa första kläderna känns väldigt speciellt.

 

Nu har jag precis sovit lite och ska snart börja med maten. Jag saknar redan min älskling, så tråkigt att laga mat till sig själv.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0