Namn till bebisen

Jag och Robin hade bestämt namn till bebisen nästan från början. Pojknamnet är vi fortfarande helt säkra på och det ska inte ändras. Flicknamnet har jag börjat bli osäker på men Robin vill fortfarande att hon ska ha det namnet. Efter ultraljudet får ni i bloggen också veta vilket namn det blir. Eftersom jag är "säker" på att det är en pojke tilltalar jag redan bebisen med namn.

 

Nästa fredag ska vi till barnmorskan på ett extra besök. Då hoppas jag att vi kan få lyssna på hjärtljudet också. Det skulle vara så underbart att få höra den lilla bebisen.

 

Nu känner jag rörelser nästan varje dag. Dom är fortfarande väldigt svaga men jag är helt säker på att det är bebisen jag känner.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0