Onsdag

En gammal bild på Julia, jag och Linn
 
 
 
 

Idag var jag på studiebesök på psykiatrikliniken i Gävle. Det ligger ju precis bredvid sjukhuset så jag passade på att kolla vart förlossningen låg eftersom att det är dit jag ska nästa fredag när jag ska göra ultraljudet. Jag vart lite smånervös faktiskt. Jag började tänka en massa på förlossning och sånt. Jag har nog inte riktigt fattat att jag ska föda ut den här lilla bebisen också, hehe. Åter till studiebesöket, det var jätte intressant även om vi inte fick gå in på själva avdelningen och kolla så fick vi veta mycket spännande.

 

Just nu ligger jag i sängen och oroar mig lite för bebisen. Jag har inte känt Ärtis idag. Sånt gör mig orolig. Nu när man har börjat känna vill man ju att det ska vara regelbundet så man slipper oroa sig. Men förhoppningsvis är allting bra. På fredag hoppas jag iallafall att vi får lyssna på hjärtat så man känner sig lugnare.

 

Imorgon kommer min älskling hit som jag har saknat extremt mycket. Det är inge kul alls att sova utan honom. Jag längtar så mycket tills vi flyttar ihop.

 

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0