Ultraljudet

Idag var det första gången vi fick se dig. Jag var jätte nervös innan, jag tänker alltid det värsta. Jag tänkte att antingen så är du död eller så har du en hemsk sjukdom. Men när vi fick se dig släppte allt. Du var en perfekt liten varelse som låg där och sprattlade. Det första du gjorde var att ge oss tummen upp som att allt var bra där inne. Tyvärr så fick vi inte veta vilket kön du var.  Men på något sätt är jag ganska glad över det. På det sättet kommer det bli mycket mer spännande under förlossningen. Det kanske inte är riktigt lika roligt att köpa kläder nu men sånt har jag hela livet på mig att köpa.
 
Vi har också köpt första kläderna till Ärtis. 
 
Här är ultraljudsbilderna som inte blev så jätte tydliga. Den sista tycker iallafall jag är gullugast. Det är en bild på Ärtis fötter.
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0