midsommar

Jag har haft en trevlig midsommar som började med en sillunch med pappa och älsklingen. Sen åkte vi till ängskär och grillade. Det var trevligt. Idag har jag jobbat sen har jag bara legat i sängen med smärtor i magen. Jag har nog ätit något konstigt.

Annars är allt bra med bebisen och mig. Ärtis sparkar som bara den nu. Till och med pappa Robin har fått känna en hård spark. Han tyckte det var lika mysigt som jag tycker.

Jag har bestämt mig för att börja njuta mer av graviditeten istället för att klaga. Jag har förstått att jag kommer sakna den här tiden när det är över så nu jag ta vara på den.

Ikväll blir en lugn kväll framför tvn för imorgon ska jag jobba igen.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0