Vagnen har kommit!

Idag har varit en sån härlig dag. Jag var på föräldrar utbildning. Jag lärde mig inte så mycket men det var kul att träffa andra gravida i skutskär. tyvärr kunde inte Robin följa med för han började jobba idag, vilket jag är super glad för! Men det kändes lite tråkigt att sitta där ensam när nästan alla hade sin partner med sig.
 
När jag kom hem fick jag reda på att vagnen hade kommit. Det vart inte den vagnen vi tänkt från början pga massa krångel från jollyroom.se där jag aldrig tänker beställa något ifrån. Den här vagnen verkar vara mycket bättre dessutom. Den är jätte bra faktiskt. Jätte lättkörd. Testade massa inne, lite ute på gräset och på gruset. Den är också super lätt att montera, byta delar och fälla ihop. Man fick med liggdel, sittdel, babyskydd, adapter till babyskydd så att man kan fästa den jätte lätt på vagnen, regnskydd, myggnät och skötväska. Jag är super nöjd. För 4000kr hade jag förväntat mig mindre faktiskt. Vagnen hittar ni på billigabarnvagnar.se
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0