Helgen

Den här helgen har varit jätte härlig på många sätt. Jag har verkligen kunnat slappa av igen för att jag har börjat känt Ärtis igen. Jag har varit så orolig att bebisen är död men nu får jag verkligen skärpa mig! Det är inte bra att gå runt och oroa sig hela tiden. Jag har börjat förstå att det inte är vanligt att känna bebisen varje dag i vecka 19.
 
I fredags var jag bara hemma och vilade upp mig. Igår var jag först hemma hos min bror Chris och där var också Tony och jocke. Det var kul att träffa dom igen för det var väldigt längesen. Dom drack och vi spelade ölspel (jag drack inte alkohol såklart). Det var iallafall väldigt trevligt. Sen gick jag på Iron man 3 med Älsklingen och några av hans vänner. Den var faktiskt jätte bra. 
 
Idag ska jag städa och laga storkok tänkte jag. 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0