MVC

Idag var vi till barnmorskan och kollade hur det stod till med lilla Ärtis. Hjärtljuden var helt fantastiska att höra även denna gång. 150 slag/ minut var det denna gång. Tyder fortfarande på att det är en flicka alltså. Sen kollade vi alla värden på mig. Blodtrycket var normalt. Viktökningen är fortfarande minimal. Det fanns ingen äggvita i urinen. Det ända som var "lågt" var blodvärdet. Eftersom jag hela tiden har haft högt blodvärde 156 så är det en väldig omställning för kroppen nu när jag ligger på 125. Hon rekomenderade mig att börja äta järntabletter. Jag började redan idag för jag är extremt trött nuförtiden och hoppas få slippa det nu när jag börjar med tabletterna.
 
Idag åkte min älskling hem igen. Det är alltid lite tråkigt men den här gången var det extra jobbigt. Vi kommer inte träffas på en hel vecka och snart har båda fullt upp med jobb och då kommer vi knappt träffas någonting alls. Längtar så extremt mycket tills vi flyttar ihop. Allt kommer bli så mycket enklare då. Nu känns det som att all vår lediga tid går till varandra men om vi bor ihop får vi äntligen tid för våra egna intressen och hinner träffa andra människor.
 
Den här veckan är det massa plugg som står på schemat. På fredag ska jag vara klar med allt i skolan. Det blir stressigt men det ska gå.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0