Vecka 21

Igår gick jag in i vecka 21. Jag har alltså gått 50 % av graviditeten. Den här halvan av graviditeten har gått super fort. Hoppas andra halvan går lika fort. Jag och pappa längtar efter dig lilla ärtis. Idag skulle vi fått lyssa på ditt hjärtljud igen men barnmorskan är tydligen sjuk. Jag som har längtat tills den här dagen länge nu. Att lyssna på dina hjärtljud är nog det mysigaste som finns. Jag kommer aldrig glömma när vi fick höra dig första gången. 
 
Idag kommer iallafall din pappa hit. Då blir det en massa mys. Hoppas han får känna dina mysiga sparkar den här gången. Jag tycker synd om er killar som aldrig får uppleva en graviditet. Att vara gravid är det jobbigaste, mest påfrestande jag varit med om men samtidigt det bästa och mest underbara jag varit med om. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0