Dagen D

Imorgon är det äntligen dags för igångsättning. Jag känner mig skit nervös men samtidigt är jag verkligen redo att träffa min lilla älskling. Kl 8 imorgon ska vi befinna oss på förlossningen men jag antar att det kommer ta några timmar innan dom sätter igång mig. Sen när dom väl har satt igång mig kan det ju ta måååånga timmar innan bebisen kommer, men det är det värt. Jag vill såklart att Ärtis ska komma ut så fort som möjligt men jag räknar med att det kanske tar 2 dygn.
 
Nu ska vi gå och lägga oss. Tänk att det är sista natten här hemma utan en bebis. Kommer bli väldigt svårt att sova inatt har jag en känsla av.
 
Ska försöka uppdatera lite under förlossningen imorgon. Godnatt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0