Tolv dagar över!

Nu är det väl dags för lilla älsklingen att komma ut tycker mamma och pappa. Jag känner mig extremt otymplig just nu och längtar tills jag kan röra mig fritt igen. Sen längtar jag naturligtvis efter att få träffa lilla Ärtis också. Jag vill bara pussa på de små fötterna och sniffa på hela dig. Så mycket som jag längtar efter dig har jag aldrig längtat efter någon eller något. 
 
Igår storstädade vi här hemma, tänkte att Ärtis kanske inte tänkte komma innan vi hade städat. Det känns härligt med ett rent hem men nu har jag fruktantsvärt ont i ryggen. Kunde knappt vrida mig i sängen inatt för att det gjorde så jävla ont.
 
Idag blir det en extremt lugn dag. Älsklingen ska iväg till några kompisar och spela sällskapsspel men jag orkar verkligen inte träffa folk nu. Jag vill bara vila upp mig tills Ärtis tänker komma ut.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0